Möte för vårdnadshavare

Viktig information: Möte för vårdnadshavare kommer att äga rum på plats vid Vörå samgymnasium. Datum: Onsdag den 9:e oktober kl. 18:30.

Penkis 15.2

Penkis, eller bänkskuddardagen, firas torsdagen den 15 februari! Abiturienterna åker runt i centrum med start från Campus kl 12.30. Rutt via Rökiö skola, Kommungården, S-Market Tegengrenskolan och Koskeby.

Informationsmöte om gymnasiestudier vid Vörå samgymnasium

Informationsmöte om gymnasiestudier vid Vörå samgymnasium torsdagen den1.2.2024 kl 18.30. Vi bjuder på kaffe och möjlighet att diskutera efter informationstillfället.

Efter kaffet finns också möjlighet att få ytterligare information om vår idrottsverksamhet.

Välkomna till Vörå samgymnasium, Minna Canth-salen på andra våningen, Vöråvägen 305.

Digitalt OpenHouse II

Vi presenterar de olika idrottslinjerna i vår skola.

Kom med via Teams på vårt Digitala OpenHouse tisdagen den 16 januari kl.18:00 – 20.00.

Kl 18.00 Fotboll

Kl 18.30 Friidrott

Kl 19.00 Orientering

Kl 19.30 Skidåkning och skidskytte

Ingen förhandsanmälan behövs.

Länk till evenemanget. Du kan lyssna på alla linjer eller välja att lyssna på info om den gren som intresserar just dig.